O KURSIE - Innowacja

Innowacyjne rozwiązania w nauczaniu i prowadzeniu placówki edukacyjnej szansą na nowoczesną szkołę XXI wieku
Przejdź do treści

O KURSIE

Ogólnym celem tego kursu było promowanie doskonałości w edukacji poprzez umożliwienie nauczycielom, trenerom, dyrektorom i pozostałym pracownikom edukacji włączania gier planszowych do nauczania i edukacji. Kurs poprowadził uczestników przez podstawowe etapy planowania programu nauczania, nauczania gier, organizowania konkursów dla uczniów korzystających z gier planszowych. Kurs miał elastyczne podejście w celu dostosowania efektów uczenia się do konkretnych potrzeb i umiejętności rozwiązywania problemów przez uczestników.
 
Zagadnienia przedstawione w czasie kursu:

-Przedstawienie nauczycielom świata gier logicznych i umysłowych.
-Wskazanie możliwości edukacyjnych związanych z grami.
-Kulturowe, filozoficzne, społeczne i naukowe tło gier.
-Umiejętności rozwiązywania problemów, strategiczne i taktyczne myślenie w świecie gier oraz w życiu codziennym.
-Przekazanie wiedzy z zakresu metodologii edukacji.
-Uczynienie edukacji bardziej kolorową przy pomocy gier i sprawienie, by cała aktywność była zabawna.
-Przedstawienie innych możliwości edukacyjnych innych niż monologiczny transfer wiedzy.
-Poprawa pamięci, koncentracji i wizualizacji.
-Zapoznanie nauczycieli z podstawami Mind Sports.
-Nauczanie gier logicznych i sportów umysłowych.
-Przedstawienie możliwości wykorzystania konkurencji i współzawodnictwa towarzyszących naszemu dzieciństwu i życiu.
Wróć do spisu treści